نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی آسیب شناسی بین المللی سازی برنامه درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 37-74]
  • آشفتگی شناختی تأثیر عوامل روان‌شناختی بر جنبه‌های آموزشی و کاربردی خودکارآمدی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 197-220]
  • آموزش اخلاقی طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
  • آموزش از دور ارائه مدل ارتقاء بهره‌وری آموزشی مدرسان آموزش از دور [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 321-344]
  • آموزش‌عالی مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته دانشجویان ایرانی به عنوان دانشجویان بین المللی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 365-394]
  • آموزش عالی دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 7-42]
  • آموزش عالی شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
  • آموزش عالی ارائه مدل ارتقاء بهره‌وری آموزشی مدرسان آموزش از دور [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 321-344]
  • آموزش عالی طراحی واعتباریابی بکارگیری ابزارهای رایانش ابری با رویکرد یادگیری مشارکتی درآموزش عالی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 277-312]
  • آموزش عالی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]
  • آموزش عالی شناسایی مولفه های برنامه درسی مبتنی بر مهارت در آموزش عالی و ارائه یک مدل: مطالعه ای فراترکیب [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 103-137]
  • آموزش کارآفرینی شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
  • آموزش مبتنی بر شایستگی امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
  • آموزش مهندسی طراحی چارچوب برنامه درسی شایستگی‌محور در رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات؛ مطالعه‌ی موردی کیفی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 75-101]

ا

  • ابزارهای رایانش ابری طراحی واعتباریابی بکارگیری ابزارهای رایانش ابری با رویکرد یادگیری مشارکتی درآموزش عالی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 277-312]
  • ابعاد ذهن گاردنر شناسایی ابعاد ذهن مورد تأکید و غفلت شده در برنامه درسی و تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی عمران بر اساس تجربه‌آموزشی زیسته آنان [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 203-248]
  • ارزشیابی بررسی میزان انطباق برنامه‌ی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیت‌های حرفه‌ای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 7-35]
  • ارزشیابی از درس دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 7-42]
  • اشتغالزایی شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
  • اعضای هیت علمی جامعه یادگیری اعضای هیأت علمی(FLC)؛ به مثابه توسعه حرفه ای درون زا [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 43-68]
  • الگوهای آموزش کارآفرینی شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
  • الگوی بومی شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
  • امکان سنجی امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
  • اهداف بررسی میزان انطباق برنامه‌ی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیت‌های حرفه‌ای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 7-35]

ب

  • برنامةدرسی‌قصدشده تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسی‌ارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالش‌ها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]
  • برنامه درسی دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 7-42]
  • برنامه درسی طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
  • برنامه درسی طراحی چارچوب برنامه درسی شایستگی‌محور در رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات؛ مطالعه‌ی موردی کیفی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 75-101]
  • برنامه درسی پنهان مصورسازی شبکه هم‌تالیفی در تحقیقات برنامه درسی پنهان بر اساس وب علوم از 1980 تا 2019: تحلیل علم سنجی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 173-202]
  • برنامه مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان کاوشی بر تأثیر برنامه مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان در بهسازی حرفه‌ای مهارت آموزان ماده‌ی 28 [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 69-101]
  • برنامه‌ی درسی مهارت‌محور شناسایی مولفه های برنامه درسی مبتنی بر مهارت در آموزش عالی و ارائه یک مدل: مطالعه ای فراترکیب [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 103-137]
  • برنامه‌ی درسی و آموزش کاوشی بر تأثیر برنامه مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان در بهسازی حرفه‌ای مهارت آموزان ماده‌ی 28 [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 69-101]
  • بهره‌وری آموزشی ارائه مدل ارتقاء بهره‌وری آموزشی مدرسان آموزش از دور [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 321-344]
  • بهسازی حرفه‌ای کاوشی بر تأثیر برنامه مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان در بهسازی حرفه‌ای مهارت آموزان ماده‌ی 28 [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 69-101]
  • بین المللی سازی آموزش عالی مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته دانشجویان ایرانی به عنوان دانشجویان بین المللی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 365-394]
  • بین المللی سازی برنامه درسی آسیب شناسی بین المللی سازی برنامه درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 37-74]

پ

  • پشت کنکوری تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینه‌ای [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 221-238]

ت

  • تاریخ برنامه درسی عمومی تاریخ برنامه درسی آموزش عمومی دوره کارشناسی در ایران: یک مطالعه اسنادی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 239-267]
  • تجربه‌های آموزشی شناسایی ابعاد ذهن مورد تأکید و غفلت شده در برنامه درسی و تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی عمران بر اساس تجربه‌آموزشی زیسته آنان [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 203-248]
  • تحرک بین المللی دانشجو مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته دانشجویان ایرانی به عنوان دانشجویان بین المللی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 365-394]
  • تحصیلات تکمیلی تأثیر عوامل روان‌شناختی بر جنبه‌های آموزشی و کاربردی خودکارآمدی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 197-220]
  • تحلیل شبکه اجتماعی مصورسازی شبکه هم‌تالیفی در تحقیقات برنامه درسی پنهان بر اساس وب علوم از 1980 تا 2019: تحلیل علم سنجی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 173-202]
  • تحلیل شکاف تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسی‌ارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالش‌ها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]
  • تحلیل علم سنجی مصورسازی شبکه هم‌تالیفی در تحقیقات برنامه درسی پنهان بر اساس وب علوم از 1980 تا 2019: تحلیل علم سنجی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 173-202]
  • تحلیل محتوا شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی هم‌واژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]
  • تحلیل هم رخدادی واژگان شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی هم‌واژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]
  • تربیت معلم امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
  • ترسیم ساختار علم شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی هم‌واژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]
  • تفکیک جنسیتی تفکیک جنسیت در دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجو معلمان و استادان (مطالعۀ موردی: دانشگاه فرهنگیان یزد) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 269-285]
  • تک‌جنسیتی تفکیک جنسیت در دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجو معلمان و استادان (مطالعۀ موردی: دانشگاه فرهنگیان یزد) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 269-285]
  • توسعه حرفه ای جامعه یادگیری اعضای هیأت علمی(FLC)؛ به مثابه توسعه حرفه ای درون زا [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 43-68]

ج

  • جامعه یادگیری جامعه یادگیری اعضای هیأت علمی(FLC)؛ به مثابه توسعه حرفه ای درون زا [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 43-68]

چ

  • چالش‌ها و مشکلات تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسی‌ارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالش‌ها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]

ح

  • حوزه‌های شایستگی‌ها معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]

خ

  • خودکارآمدی تأثیر عوامل روان‌شناختی بر جنبه‌های آموزشی و کاربردی خودکارآمدی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 197-220]

د

  • دانشجو معلم مطالعه تطبیقی معیارهای انتخاب دانشجومعلم در مراکز تربیت معلم کشورهای کره جنوبی، ژاپن،کانادا، فنلاند و ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 173-196]
  • دانشجو معلم تفکیک جنسیت در دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجو معلمان و استادان (مطالعۀ موردی: دانشگاه فرهنگیان یزد) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 269-285]
  • دانشجویان ایرانی مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته دانشجویان ایرانی به عنوان دانشجویان بین المللی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 365-394]
  • دانشجویان بین المللی مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته دانشجویان ایرانی به عنوان دانشجویان بین المللی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 365-394]
  • دانشگاه جامعه یادگیری اعضای هیأت علمی(FLC)؛ به مثابه توسعه حرفه ای درون زا [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 43-68]
  • دانشگاه ایرانی تاریخ برنامه درسی آموزش عمومی دوره کارشناسی در ایران: یک مطالعه اسنادی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 239-267]
  • دانشگاه فرهنگیان مطالعه تطبیقی معیارهای انتخاب دانشجومعلم در مراکز تربیت معلم کشورهای کره جنوبی، ژاپن،کانادا، فنلاند و ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 173-196]
  • دانشگاه فرهنگیان تفکیک جنسیت در دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجو معلمان و استادان (مطالعۀ موردی: دانشگاه فرهنگیان یزد) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 269-285]
  • دانشگاه‌های ایران دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 7-42]
  • دوره کارشناسی تاریخ برنامه درسی آموزش عمومی دوره کارشناسی در ایران: یک مطالعه اسنادی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 239-267]
  • دوره کارشناسی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]

ر

  • رخداد واژگان مصورسازی شبکه هم‌تالیفی در تحقیقات برنامه درسی پنهان بر اساس وب علوم از 1980 تا 2019: تحلیل علم سنجی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 173-202]
  • روانی-تحصیلی تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینه‌ای [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 221-238]
  • رویکرد یادگیری مشارکتی طراحی واعتباریابی بکارگیری ابزارهای رایانش ابری با رویکرد یادگیری مشارکتی درآموزش عالی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 277-312]

س

  • سطوح شایستگی‌ها معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]

ش

  • شایستگی طراحی چارچوب برنامه درسی شایستگی‌محور در رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات؛ مطالعه‌ی موردی کیفی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 75-101]
  • شایستگی دانشجو معلمان آموزش ویژه معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]
  • شایستگی معلمان امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]

ص

  • صداقت پژوهشی طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
  • صداقت تحصیلی طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]

ط

  • طراحی چارچوب طراحی چارچوب برنامه درسی شایستگی‌محور در رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات؛ مطالعه‌ی موردی کیفی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 75-101]

ع

  • عدم صداقت پژوهشی طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
  • عدم صداقت تحصیلی طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
  • عملکرد رفتاری تأثیر عوامل روان‌شناختی بر جنبه‌های آموزشی و کاربردی خودکارآمدی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 197-220]
  • عملکرد شناختی تأثیر عوامل روان‌شناختی بر جنبه‌های آموزشی و کاربردی خودکارآمدی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 197-220]
  • عوامل زمینه ساز شایستگی‌ها معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]

ف

  • فاوا طراحی چارچوب برنامه درسی شایستگی‌محور در رشته‌ی مهندسی فناوری اطلاعات؛ مطالعه‌ی موردی کیفی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 75-101]
  • فرایندهای یاددهی-یادگیری بررسی میزان انطباق برنامه‌ی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیت‌های حرفه‌ای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 7-35]

ک

  • کارشناسی-ارشد تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسی‌ارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالش‌ها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]

م

  • محتوا بررسی میزان انطباق برنامه‌ی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیت‌های حرفه‌ای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 7-35]
  • مدیریت آموزشی تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسی‌ارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالش‌ها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]
  • مراکز کارآفرینی شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
  • مطالعات آموزش عالی ایران شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی هم‌واژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]
  • مطالعه اسنادی تاریخ برنامه درسی آموزش عمومی دوره کارشناسی در ایران: یک مطالعه اسنادی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 239-267]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی معیارهای انتخاب دانشجومعلم در مراکز تربیت معلم کشورهای کره جنوبی، ژاپن،کانادا، فنلاند و ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 173-196]
  • معلمان شیمی امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
  • معیارهای پذیرش مطالعه تطبیقی معیارهای انتخاب دانشجومعلم در مراکز تربیت معلم کشورهای کره جنوبی، ژاپن،کانادا، فنلاند و ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 173-196]
  • مناطق آزاد کشور آسیب شناسی بین المللی سازی برنامه درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 37-74]
  • مهارت‌آموزان ماده‌ی 28 کاوشی بر تأثیر برنامه مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان در بهسازی حرفه‌ای مهارت آموزان ماده‌ی 28 [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 69-101]
  • مهارت‌محوری شناسایی مولفه های برنامه درسی مبتنی بر مهارت در آموزش عالی و ارائه یک مدل: مطالعه ای فراترکیب [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 103-137]
  • مهندسی عمران شناسایی ابعاد ذهن مورد تأکید و غفلت شده در برنامه درسی و تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی عمران بر اساس تجربه‌آموزشی زیسته آنان [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 203-248]

ن

  • نسل جدید شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]
  • نظام آموزش عالی طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
  • نظریه زمینه‌ای تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینه‌ای [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 221-238]
  • نمودار راهبردی شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی هم‌واژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]

و

  • ویژگی‌‌های نسلی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]

ه

  • هم تالیفی مصورسازی شبکه هم‌تالیفی در تحقیقات برنامه درسی پنهان بر اساس وب علوم از 1980 تا 2019: تحلیل علم سنجی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 173-202]

ی

  • یاددهی-یادگیری خودراهبر شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]